ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ТНК В УМОВАХ СУЧАСНИХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
DOI:
https://doi.org/10.29038/2524-2679-2021-02-232-242Ключові слова:
ТНК, глобалізація, конкурентоспроможність, конкурентні переваги, стратегіїАнотація
У статті досліджуються особливості діяльності ТНК Walmart, щорічні продажі якого у всьому світі перевищують доларову вартість усіх економік Австрії, Норвегії та Саудівської Аравії. Microsoft яка пропонує програмне забезпечення по всьому світу з врахуванням місцевих мов та вподобань. Гіганти на ринку швидкого харчування, такі як McDonald's та KFC, покладаються на однакові торгові марки та однакові основні пункти меню у всьому світі. Nokia зосередили свою стратегію на чотирьох стратегічних зобов'язання, які визначають їх роль на ринку, що розвивається. Нова стратегія компанії буде розділена на три етапи; нова операційна модель, що покликана поліпшити позиціонування компанії в умовах мінливих ринків і відповідати потребам клієнтів. Однак,ці фірми також роблять деякі поступки місцевим смакам та традиціям для задоволення потреб споживачів у всьому світі. Акцентується увага на трьох основних міжнародних стратегіях: багатонаціональна, глобальна та транснаціональна.