ПРОЄКТ ТУРИСТИЧНОГО МАРШРУТУ ФРАНЦІЄЮ «ФРАНЦУЗЬКА ФЕЄРІЯ»
DOI:
https://doi.org/10.29038/2524-2679-2022-01-76-85Ключові слова:
Франція, екскурсія, тур, турист, туристичний маршрут, туризмАнотація
У статті розглянуто питання розробки культурно-пізнавальних туристич- них маршрутів. На основі даних, отриманих із наукової та методичної літератури, визначено особливості проведення культурно-пізнавальних турів для окремих категорій туристів, розкрито методику їх організації. Указано на необхідність та перспективи реалізації нових культур- но-пізнавальних туристичних маршрутів. Представлено розроблений авторами проєкт культурно-пізнавального туристичного маршруту «Французька феєрія», який проходить по лінії Львів–Париж–Руан– Кан–Мон-Сен-Мішель–Орлеан–Париж–Львів. Перед розробкою цього туристичного маршруту здійснено аналіз діяльності фірм-конкурентів щодо постачання на туристичний ринок культурно-пізнавальних турів до Франції. У процесі проєктування нового туристичного продукту культурно-пізнавальної спрямованості обрано тему, що стосується історичного минулого Франції, і мету, яка включає ознайомлення турис- тів з історією країни, основними пам’ятками архітектури та сучасними об’єктами, а також відвідування найбільш значущих міст, що зіграли значну роль у становленні й розвитку Франції. Створено концепцію нового турпродукту, наповнено його конкретними споживчими властивостями, які відповідають попиту цільового ринку. Відповідно до мети подорожі, обрано пункти маршруту, що дають можливість забезпечити різнома- нітність програми перебування. Оцінено клас гостинності та транспортну доступність обраних пунктів маршруту. Виявлено оптимальний маршрут подорожі й розроблено його схему. Після розробки маршруту складено план подорожі, який відображає головне пізнавальне завдання туру. Сформульовано параметри інфраструктурних об’єктів і цільових груп нового туристичного маршруту. Докладно схарактеризовано екскурсійні об’єкти, місця з багатою культурно-історичною спадщиною, що включені до цього маршруту. Розраховано приблизну вартість туру. Під час розрахунків ураховано характер попиту, розвиненість ринку туристич- них послуг у країні, пакет послуг туру, вартість транспортних перевезень і готельного обслуговування. Обґрунтовано доцільність розроблення нового культурно-пізнавального туристичного маршруту по Франції. Проаналізовано значення новоствореного маршруту для збільшення туристичного попиту на тури по Франції. Під час розробки культурно- пізнавального туристичного маршруту по Франції вдосконалено навички роботи з технології туристичної діяльності.
Посилання
Beidyk, O. O. (2001). Rekreatsiino-turystychni resursy Ukrainy: Metodolohiia ta metodyka analizu, terminolohiia, raionuvannia. Kyiv, 42 р. (in Ukrainian).
Kotsan, N. N., Sydor, M. M. (2015). Rozrobka istorychno-kraieznavchoho turystych- noho transkordonnoho marshrutu «Ukrainsko-polske poiednannia: vid Zamoishchyny do Volyni». Aktualni problemy krainoznavchoi nauky: materialy II Mizhnar. nauk.-prakt. inter- net-konferentsii (m. Lutsk, 14–15 travnia 2015 r.) / za red. V. Y. Lazhnika. Lutsk: Vezha- Druk, р. 164‒168 (in Ukrainian).
Liubitseva, O. O. (2003). Metodyka rozrobky turiv. Navchalnyi posibnyk. Kyiv: Alterpres, 104 р. (in Ukrainian).
Putevoditel' po Francii. URL: http://frenchtrip.ru/cities (in Russian).
Smal, I. V. Turystychni resursy svitu. URL: http: //tourlib.net/books_ukr/smal0.htm (in Ukrainian).
Shevchuk, V. M., Burshtynska, Kh. V. (2013). Rozroblennia turystychnoho marshru- tu «Shliakhamy kniazia Leva» zasobamy HIS. Heodeziia, kartohrafiia i aerofotoznimannia: mizhvidomchyi nauk.- tekhn. zb, vyp. 78, р. 111–119 (in Ukrainian).