ПОЛІТИКА ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДИНГУ КРАЇН ЗАКАВКАЗЗЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2524-2679-2021-01-110-125

Ключові слова:

брендинг, туризм, туристичний бренд, туристична політика, країни Закавказзя

Анотація

У статті здійснено аналіз формування і розвитку політики туристичного брендингу Азербайджану, Вірменії, Грузії. Основна увага приділена її програмному виміру. Проаналізовані такі ключові програми: «Стратегія розвитку туризму на 2015-2025 роки» (Грузія), «Стратегічна дорожня карта щодо розвитку індустрії спеціалізованого туризму в Азербайджанській Республіці», «Національна стратегія розвитку Вірменії на 2014-2025 роки». Встановлено, що стрімкий розвиток туризму в країнах Закавказзя, який припав на останнє десятиліття, визначив важливість туристичного брендингу. За цей період помітно зростала державна підтримка сектору, формувалася інституційна структура, була розроблена і схвалена айдентика туристичних брендів, а туризм став пріоритетом розвитку національних економік держав. Визначено, що основними напрямками розвитку туристичного брендингу країн Закавказзя є: підвищення впізнаваності країн як туристичних брендів шляхом пожвавлення рекламної та інформаційної діяльності, удосконалення туристичної інфраструктури, розширення міжнародної співпраці у розвитку туризму, формування позитивного іміджу.

Посилання

Pylypak М.І. (2011). Prykladni aspekty derzhavnoho brendinhu. Aktualni problemy mizhnarodnykh vidnosyn, Vypusk 103 (Chastyna І), 198-201. URL: http://journals.iir.kiev.ua/index.php/apmv/article/view/1629/1542 (In Ukrainian)

Ibragimov I. (2016). Global'nye imidzhevye meroprijatija kak instrument formirovanija gosudarstvennogo brenda Azerbajdzhana. Mezhdunarodnaja zhizn'. URL: http://culturedip.interaffairs.ru/index.php/analitika/item/1600-1600 (In Russian)

Tereshchuk M. I. (2015). Еvoljucija koncepta «Brending» kak instrumenta obespechenija konkurentnyh preimushhestv strany.Studia Humanitatis, № 4. URL: http://st-hum.ru/en/node/357 (In Russian)

Nation Brands 2020. The annual report on the most valuable and strongest nation brands. November 2020. URL: https://brandirectory.com/download-report/brand-finance-nation-brands-2020-preview.pdf

Ekstein N. These аre the fastest-growing destinations in Europe. URL: https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-09-24/these-are-the-fastest-growing-destinations-in-europe

International Tourism Highlights, 2017 Edition. URL: https://www.e-unwto.org/doi/epdf/10.18111/9789284419029

International Tourism Highlights, 2020 Edition. URL: https://www.e-unwto.org/doi/epdf/10.18111/9789284422456

The Travel & Tourism Competitiveness Report. (2019). URL: http://www3.weforum.org/docs/WEF_TTCR_2019.pdf

Georgian Tourism In figures (2018). Georgian National Tourism Administration. URL: https://gnta.ge/publication/georgian-tourism-in-figures-2018/

Lekashvili E., Dodashvili, V. (2017). Legal Regulation of Tourism Business in Georgia. Copernican Journal of Finance & Accounting, 6(1), 67-76. URL: https://www.researchgate.net/profile/Eka-Lekashvili/publication/318732088_LEGAL_REGULATION_OF_TOURISM_BUSINESS_IN_GEORGIA/links/5a09751eaca272ed27a02199/LEGAL-REGULATION-OF-TOURISM-BUSINESS-IN-GEORGIA.pdf

About Us. Georgian National Tourism Administration. URL: https://gnta.ge/about-us/

«Gruzija – strana zhizni». Ctrategija razvitija turizma v Gruzii. URL: https://www.vsemirnyjbank.org/ru/news/feature/2015/12/07/a-tourism-strategy-for-georgia-country-of-life (In Russian)

We offer the Work from Georgia program to more than 95 countries. 27.08.2020. URL: http://gov.ge/index.php?lang_id=ENG&sec_id=288&info_id=77151

Tourism in Azerbaijan” / Statistical yearbook / Baku. (2020). URL: https://www.stat.gov.az/source/tourism/?lang=en

Strategic Roadmap for the Development of Specialized Tourism Industry in the Republic of Azerbaijan. URL: https://monitoring.az/assets/upload/files/d53a6f3606f2ec987a4084ee6664380e.pdf

Destination Management Organisations in Azerbaijan. Azerbaijan Tourism Board. URL: https://www.tourismboard.az/dmo

Award Winners-2019. URL: http://arabiantravelawards.ae/pages/awards-2019.asp

V Baku sostojalsja Pervyj nacional'nyj turisticheskij sammit. Azerbajdzhanskoe gosudarstvennoe informacionnoe agentstvo. (2018, 18.10.). URL: https://azertag.az/ru/xeber/V_Baku_sostoyalsya_pervyi_Nacionalnyi_turisticheskii_sammit_VIDEO-1205717 (In Russian)

Azerbaijan 101. E-learning platform powered by ATB. URL: https://elearning.tourismboard.az/

Armenia Development Strategy for 2014‐2025. URL: https://policy.asiapacificenergy.org/sites/default/files/Development%20Strategy%20of%20the%20Republic%20of%20Armenia%20for%202014-2025_ENG.pdf

Grickevich P. (2018). Turisticheskij brending: kak strany sozdajut svoj imidzh? URL: https://btw.by/pro-obzor/20088-turisticheskij-brending-kak-strany-sozdayut-svoj-imidzh.html (In Russian)

Travel and Tourism. International Trade Administration. URL: https://www.trade.gov/country-commercial-guides/armenia-travel-and-tourism

Завантаження

Опубліковано

2021-02-09