КУЛЬТУРНИЙ ТУРИЗМ ЯК ІНСТРУМЕНТ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

  • Alla Kozak Волинський національний університет імені Лесі Українки https://orcid.org/0000-0002-7636-6792
  • Liudmyla Blyzniuk Волинський національний університет імені Лесі Українки https://orcid.org/0000-0002-0795-6254

DOI:

https://doi.org/10.29038/2524-2679-2021-03-93-102

Ключові слова:

міжкультурна комунікація, парадигма сучасної освіти, прецедентні явища, культурний туризм

Анотація

У статті розглянуто поняття культури, туризму, комунікації та їх взаємини. Туризм зосереджений на фундаментальних принципах обміну між народами і є одночасно вираженням та досвідом культури. Культурний туризм – це набагато більше, ніж виробництво та споживання «високого» мистецтва та спадщини. Він проникає в деякі глибокі концептуальні території, що стосуються того, як ми будуємо та розуміємо себе, світ та багатошарові стосунки між ними. Перед тим, як визначити, що таке культурний туризм, ми повинні визначити значення терміну культура. Культурний туризм можна охарактеризувати як з точки зору пропозиції та попиту, а також із точки зору теоретичного та практичного підходу. Культурний туризм пов’язаний з міжкультурним спілкуванням. Культура впливає на норми та моделі поведінки різних суспільств, включаючи роль та значення культури у процесі створення комунікативних стилів. Міжкультурна комунікація у контексті культурного туризму розглядається як специфічна взаємодія між «нами» та «ними», другом і ворогом, у якому відбувається культурний обмін. Мета статті розкрити, як культурний туризм служить інструментом для покращення міжкультурного розуміння; як можна виправити міжкультурне непорозуміння або налагодити його використовуючи культурний туризм як механізм.

Посилання

Antiseri and Reale: Antiseri D, J. Reale. Western philosophy from its origins to the present day. From the Renaissance to Kant. Translated and edited by S. A. Maltseva. St. Petersburg, Pnevma, 2002, Book 3.

Bennett, Milton J. How not to be a fluent fool & Understanding the Cultural Dimension of language. Fantini, Alvino E. New Ways in Teaching Culture. Illinois: Pantagraph Printing, 1997, 16–21.

Appadurai A. Cultural Diversity: A Conceptual Platform. In K. Stenou (ed.) UNESCO Universal Declaration on Cultural Diversity. UNESCO Publishing, Paris.

Smith, M. K.; Robinson, M. Cultural Tourism in a Changing World: Politics, Participation and (Re) presentation. Ed. by Melanie Smith and Mike Robinson. – Clevedon: Channel View Publications, 2006.

Recommendation № 52 of the World Conference on Cultural Policy «Return of Cultural Values and Restoration of Historical Ensembles». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_751#Text

McKercher, B., Hillary du Cros. Cultural Tourism: The Partnership Between Tourism and Cultural Heritage Management. New York: The Haworth Press, 2002.

Dictionary of Travel, Tourism and Hospitality Terms, R. Harris and J. Howard. Hospitality Press, 1996.

ICOMOS Charter for Cultural Tourism. 1997. http://www.icomos.org/tourism

Aubert, A., J. Csapó. Unique Features of the Tourist Attractions in Hungary’s Historical Small Cities. In: Settlement Dynamics and Its Spatial Impacts Siedlungsdynamik und Ihre Räumliche Wirkungen. Ed.: Aubert, A. & Csapó, J. University of Pécs Department of Tourism, Pécs. 2002.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-27